Pomoc

Najczęściej zadawane pytania

Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby mogło być zrealizowane tego samego dnia?

Aby kwiaty zostały dostarczone w dniu składania zamówienia, zamówienie należy złożyć i opłacić z do godziny 18:00 w dni robocze, 15:00 w sobotę oraz 12:00 w niedzielę (Ekspres Kwiatowy zastrzega ograniczenie terytorialne dostawy przesyłek z datą dostawy na niedzielę złożonych od godziny 15:00 w sobotę poprzedzającą do godziny 12:00 w niedzielę (dzień dostawy). Weryfikacja możliwości dostawy następuje po sprawdzeniu kodu pocztowego Odbiorcy.

Czy zamówienia można składać tylko w godzinach pracy biura?

Zamówienia można składać całodobowo za pośrednictwem naszej strony internetowej www.e-kwiaty.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 22 250 14 15 od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy BOK.

Czy do wiązanek pogrzebowych/wieńców można dołączyć szarfę i w jaki sposób można ją zamieścić w formularzu?

Tak, jest możliwość dołączenia szarfy. Należy wpisać słowo SZARFA w polu bilecik, które znajduje się w pierwszym formularzu z danymi odbiorcy, po czym należy wpisać treść szarfy, która ma być dołączona do kompozycji pogrzebowej.

Gdzie można wysłać kwiaty?

Dostarczamy kwiaty na terenie całej Polski, niezależnie od wielkości miejscowości oraz za granicę.

Jakie są dostępne terminy doręczeń?

Dostawa przez lokalne kwiaciarnie

Aby kwiaty zostały dostarczone w dniu składania zamówienia, zamówienie należy złożyć i opłacić z do godziny 18:00 w dni robocze, 15:00 w sobotę oraz 12:00 w niedzielę (Ekspres Kwiatowy zastrzega ograniczenie terytorialne dostawy przesyłek z datą dostawy na niedzielę złożonych od godziny 15:00 w sobotę poprzedzającą do godziny 12:00 w niedzielę (dzień dostawy). Weryfikacja możliwości dostawy następuje po sprawdzeniu kodu pocztowego Odbiorcy.

Kwiaty z prezentami

Kwiaty dostarczane przez lokalne kwiaciarnie z prezentami doręczamy od poniedziałku do niedzieli w wybranym przedziale czasowym. Czas realizacji zamówienia na dostawę kwiatów z prezentem wydłuża się o termin realizacji wybranego prezentu.

Kwiatobox

Dostawa od wtorku do soboty:

Aby zamówienie dotarło do Odbiorcy w wybranym dniu musi zostać złożone i opłacone najpóźniej do godziny 12:00 poprzedniego dnia roboczego.

Dostawa na poniedziałek:

Aby zamówienie dotarło do Odbiorcy w sobotę musi zostać złożone i opłacone w piątek poprzedzający do godziny 12:00.

Jak można zapłacić za wysłanie kwiatów?

Do wyboru są następujące metody płatności:

  • Karta kredytowa
  • Płatność systemem Paypal
  • Płatność przelewem internetowym
  • Przekaz pocztowy
  • Przelew bankowy

Uwaga! W przypadku przelewu bankowego na rachunek firmowy oraz przekazu pocztowego zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu środków pieniężnych na koncie. Nie przekazujemy zamówień do realizacji na podstawie potwierdzenia wykonania przelewu.

Jakie karty płatnicze są przyjmowane przez Państwa?

W przypadku płatności kartą przez Internet akceptujemy następujące karty: Visa, Mastercard.

W przypadku płatności kartą przez telefon akceptujemy karty: Visa, Mastercard.

Czy cena zawiera koszt dostawy?

W każdym produkcie podana jest kwota dostawy bukietu (prezentu) do odbiorcy oraz ceny wraz podatkiem VAT

Co w przypadku, jeśli adresata nie ma pod wskazanym adresem?

Jeżeli w wyznaczonym przez Nadawcę czasie doręczenia przesyłki Odbiorcy nie będzie pod wskazanym w zamówieniu adresem, kurier pozostawi wiadomość, w której zawarta będzie informacja o przesyłce, adresie kwiaciarni realizującej zamówienie oraz o danych kontaktowych Ekspres Kwiatowy lub o danych firmy kurierskiej realizującej przesyłkę. W przypadku podania przez Nadawcę numeru kontaktowego do Odbiorcy przesyłki kwiatowej kurier będzie kontaktował się z Odbiorcą przesyłki telefonicznie.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia drogą telefoniczną.

Jakiej wielkości są poszczególne wersje bukietów?

W przypadku dostawy bukietów mieszanych przez lokalne kwiaciarnie wyróżniamy:

  • Wersja mała - około 5-7 kwiatów plus przybranie.
  • Wersja średnia - około 9-12 kwiatów plus przybranie.
  • Wersja duża - około 15-19 kwiatów plus przybranie.

W przypadku bukietów z róż dostarczanych lokalne kwiaciarnie dostępne są trzy wersje:

  • Wersja mała - róże o długości 40 cm.
  • Wersja średnia - róże o długości 50-60 cm.
  • Wersja duża - róże o długości 70-90 cm.

W ramach usługi Róże w eleganckim opakowaniu dostarczamy róże o długości 50 i 60 cm.

Czy jest możliwość dołączenia dodatków do kwiatów?

Tak, wybór dodatków dostępny jest w koszyku. Można je dodać do zamówienia po dodaniu dowolnego produktu i przejścia do koszyka.

Czy do przesyłki można dołączyć życzenia?

Tak, tekst życzeń można dołączyć wpisując go w polu BILECIK podczas składania zamówienia. Tekst napisany na specjalnym karnecie zostanie dołączony do wybranego produktu.

Czy wysyłając kwiaty mogę zachować anonimowość?

Dane Nadawcy nie są ujawniane Odbiorcom przesyłek kwiatowych. W tym celu udostępniliśmy dla Państwa pole "BILECIK" i w nim mogą Państwo umieścić ewentualne informacje czy życzenia, które zostaną przekazane Odbiorcy. Pozostawienie przy składaniu zamówienia pustego pola "BILECIK" oznacza, że przesyłka kwiatowa będzie ANONIMOWA!

Czy mogę wysłać dowolną ilość róż?

W kreatorze róż można maksymalnie wybrać ilość 200 róż. W celu złożenia zamówienia na większą ilość prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Na czym polega usługa Kwiatobox?

Usługa Kwiatobox polega na wysyłce kwiatów (róż, tulipanów oraz storczyków) w eleganckim opakowaniu za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Usługa ta wyróżnia się tym, że róże są ścinane bezpośrednio przed wysłaniem oraz pakowane są w oryginalne opakowanie i odpowiednio zabezpieczone na czas podróży.

Czy muszę się rejestrować przy składaniu zamówienia?

Nie, rejestracja nie jest obowiązkowa. Można dokonać zamówienia na stronie bez konieczności rejestracji czy logowania. Mimo tego bardzo zachęcamy do rejestracji, bo niesie ona za sobą szereg korzyści.

Czy możliwe jest złożenie zamówienia osobiście?

W przypadku dostawy kwiatów przez kwiaciarnie lokalne istnieje możliwość dokonania zamówienia w jednej z naszych kwiaciarni partnerskich na terenie całego kraju, zaś w przypadku usługi Kwiatoboxu zamówienie można dokonać wyłącznie poprzez naszą stronę internetowa lub osobiście w biurze obsługi klienta, które mieści się w Lublinie.

Czat z konsultantem
Zapisz się do newslettera
i odbierz bon w prezencie
po podaniu e-maila będziesz otrzymywać kody promocyjne, informacje o promocjach,
wyprzedażach, konkursach oraz nowościach e-kwiaty.pl.
Zapisz się do newslettera
i odbierz bon w prezencie
po podaniu e-maila będziesz otrzymywać kody promocyjne, informacje o promocjach,
wyprzedażach, konkursach oraz nowościach e-kwiaty.pl.